már
12

KÖLTÖZÜNK

| Szerző: tollpihü | 11:14 am

hosszas tépelődés után, úgy döntöttünk, hogy átköltözünk egy másik oldalra és ezentúl meghívósok leszünk. egyik szemem sír (mert szerettünk itt, és az Ingrid által kreált sablon a szívünk csücske volt), de a másik nevet - mert szeretünk új dolgokat megtanulni, kitapasztalni...

arra kérlek Titeket (gondolok itt minden aktív és settenkedő olvasóra ;)), hogy jelezzétek nekem, amennyiben továbbra is szeretnétek minket látogatni, olvasgatni, velünk együtt örülni, néha szomorkodni, hogy tudjak Nektek meghívót küldeni.

az új helyre apránként átkerül az eddigi tartalom, ahogy Lucahercegő ezt lehetővé teszi :)

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr97377587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kerianyu 2008.03.12. 11:21:29

Szia Kicsikém! Nehogy kimaradjunk a rendszeres napi infókból!!Veletek kezdünk és zárjuk a napot, így csodálatosan telik számunkra minden egyes következő nap.Csodálatosak vagytok, Sok puszi, kérjük a meghívót.

Kati 2008.03.12. 13:30:35

Mi is kérnénk meghívót. Szeretjük nézni Luca-baba fejlődését. Nagyon hiányozna.

Tannita 2008.03.12. 14:44:19

Óóóó hát a gond nem itt kezdődik! Nagyon megszerettem LucaHercegnőt! Természetesen várom a meghívót :PPPP :)

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2008.03.12. 15:20:57

Mi is kérünk :))))))))))

ujlany-Zsuzsi 2008.03.12. 16:44:34

ki ne hagyj a bulibol ;-)

H.Judit 2008.03.12. 20:56:44

Szia! Légyszives egy "settenkedő" régi olvasódnak (természetesen jómagam)is küldj egy meghívót!
Köszi!

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.03.12. 21:11:46

menni fognak a meghívók, majd jelzem itt, ha küldöm. egy kis segítséget kérnék, ha lehet a settenkedőktől, beazonosítás végett :) gondolok itt Rátok: Kati, és Judit - ha tudtok akár virágnyelven, némi infot magatokról ;) köszönöm

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.03.12. 21:12:50

Kerianyu, millió puszit ossz szét légyszi magatok között!! :)

Kati 2008.03.12. 22:01:15

Pruzsinszki Györgyné vagyok, Lau anyukája. Laura most Hajdúszoboszlón van továbbképzésen. Biztos neki is kellene meghívó.
Puszillak mindnyájatokat.
Kati

Ingrid 2008.03.13. 08:47:35

:( nagyon sajnálom... lassan mindenki jelszavas lesz ???
A fejlécet-ha valóba tetszik- továbbviheted, majd elküldöm mailben, ha szükséged van rá.
Várom az új oldalt (és a Luca fotókat!)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.03.13. 09:13:01

Ingrid, , persze, megköszönném, ha átküldöd!! én is sajnálom, tudod, már egy ideje fontolgatom/tam...

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.03.14. 07:57:16

köszönöm mindenki érdeklődését (itt és prIviben is), mentek a meghívók. ha valami gond lenne (mert azok mindig vannak ;)), jelezzétek :)
azért azt még leírom, hogy nem a settenkedők kizárása miatt, hanem a magam megnyugatására döntöttem így :)
a kedves kommenteket, lucaszületéskori hatalmas szeretet, érdeklődést és úgy mindent nagyon köszönök mindekinek!!

Bingi 2008.03.14. 13:35:50

JAj istenem! El ne tűnjetek nekem szem elől!!!! Azonnal egy meghívót ide!!!Légyszi-légyszi:))

ui: már tegnap is akartam írni, de vmiért nem engedett:(

Csőrike 2008.03.15. 08:53:03

Sziasztok!

Először is gratulálok a Csodaszép pici lányodhoz. Egy volt kolléganőd vagyok a Családsegítőből. Tudom, eltűntem, mint szürke szamár a ködben. Most kívülállóként szemlődöm. Mióta megszületett Luca azóta figyelemmel követlek Titeket ezen a blogon (szóval én számítok settenkedőnek). A volt kolléganőktől kaptam meg ezt a honlapcímet, de eddig még nem volt merszem írni Nektek. Szeretnék meghívót az új helyetekre (ha érdemesnek tartasz rá engem). Ha ennyiről nem ismernél meg, akkor szólok, hogy van még nálam 3 db üres dvd-d. Őrzöm Neked. Még egyszer gratula. Nagyon szép a kiscsaj. Irigyellek ám, hogy anyuka lettél. Már mi is fontolgatjuk az esküvőt meg a gyermekvállalást. Ha van időd és kedved írjál! Nem tudom, hogy megvan-e az e-mail címem. Én küldtem Neked egy meghívót a Baba-Mama Tudakozóra. Nem tudom, hogy megkaptad-e. Előre is köszi!

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.03.15. 18:05:44

szia Csőrike:) megy a meghívó. köszi Luca nevében is a dícséreteket :) írok majd, de ha nem jelentkeznék, zaklass, mert elég trehány tudok lenni néha, de ezt úgyis tudod ;) puszi Nektek!!

ágauncsi 2008.03.17. 20:00:32

énis!

Szöszi-Andi 2008.03.17. 23:27:43

Sziasztok Drágaságok!
Hát mi is megláttuk a hírt :)
Sok szempontból jobb a meghívós blog szerintem is...
Szeretnénk kérni mi is, hogy olvassunk titeket továbbra is ;)
Pusszanat nektek!
A&A
süti beállítások módosítása