ápr
8

ez a poszt melegszik, és érik, amíg legalább kétszer említhető lesz egy napon a címben szereplő három részecske. amikor ez a bejegyzés láthatóvá válik, azt jelenti: igen, Pihe megint rávette valami hülyeségre Barsot, ami a testedzéssel kapcsolatos. nem volt ez másként régebben sem, csak szobán belül műveltük nyifinyafiidegesítő edzőtrénerekkel, akik a dobozból irányították végtagjainkat.

ám most, lábainkat nyakunkba véve futásnak eredtünk. egyszer, majd kétszer (és remélhetőleg sokszor még).. sosem szerettem futni. egyenesen utáltam. viszont mindig csodálattal néztem a futókat, és évente legalább egyszer ábrándoztam arról, hogy talán én is belevághatnék. hiszen csak cipő és kitartás kérdése. cipőm van...

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr71415586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tannita 2008.04.09. 08:42:08

Khm khm Őőőőő... sok sikert! Tényleg, őszintén! Már a második alkalom, hogy kimentél, számomra nagy emberré tett. Én mindig csak az elsőig jutottam ... gyakran oda is csak gondolatban. Igazad van, tényleg csak akarat kérdése! :)

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.04.09. 13:25:06

Én is mindig csodálattal nézem a futó emberek, és irigylem őket a kitartásukért ,én lusti vagyok hozzá! Ügyik vagytok, csak így tovább ;-)

Noémi · http://www.foldanyo.blogspot.com 2008.04.09. 20:32:31

Nagyon melengető ez a kis blog, nagyon tetszik!
Élvezd ki a pihepuha kisbabaság minden édes percét! Ha épp a nehéz közepén vagy, akkor is- gondolj erre :-))

A futással kapcsolatban..nem tudom, Magyarhonban divat-e már, de mifelénk a kismamák babával együtt futnak- futó-babakocsival. Édesek együtt- anyuka majd'megfullad, izzad, szenved, babuci vidáman nevetgél a kocsiban, esetleg ha nagyobb, rákontráz egy "hajrá, mami!"-val..
Sok sikert a futáshoz, amikor nagyon akartam, én is tudtam! :-)))

Csőryke 2008.04.09. 21:31:34

Ez a futás szerintem mindenkinek mumus. Itt a tavasz. Már bennem is megfogalmazódott, hogy kellene valamit mozogni, de a megvalósításig még nem jutottam el. A Meli már kb. egy éve ezen agyal, hogy ki kellene menni a tóhoz futni, de ismered milyen "határozott". A héten is azt mondta, hogy: " Kellene menni, de olyan sokan vannak meg olyan izzó, meg hideg is van..." Szóval mi még csak itt tartunk, az elhatározásnál. Sok kitartást Nektek! Mindig is felnéztem rád ezért. Csak így tovább! ;-)

Bingi 2008.04.10. 08:20:28

Hűű! Sok-sok kitartást és szusszt kívánok!!! Én nagyon utálok futni:D Max ha kergetnek:D

cucka 2008.04.10. 09:38:31

Öm, hát igen.... jó is lenne elkezdeni ezt a futásosdit. Mondjuk én a melleimre kenem, hogy mért nem futok. (nagyok, meg izé, kényelmetlen...) na, ez azért jó alibi...
de már vetettem 2 kevésbé megerőltető itthoni mocorgós dvd-t HuncApuval (gerinctorna, pilates és kaptam tőle egy bónuszt: carmen electra sztriptízerobikját...höhö).
Vacsi közben már belenéztem mindháromba... :))))

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.04.10. 10:30:27

hát, veregetem is a vállam, milyen klassz csaj vagyok :D viccet félretéve, majd ha nyár végén is futok még, akkor illet majd a dícséret...

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.04.10. 10:31:00

Noémi, attól félek itt sznobizmusnak tartanák, ha nekilátnék Luccal futni, de már megfordult a fejemben ;) szerencsére Lucapu szeret kettesben lenni a lányával, és azért nekem is kell néha egy-egy Lucamentes óra :) örülök, hogy benéztél; a dícséret pedig nagyon jól esett, köszönöm!!

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.04.10. 10:33:06

Csőrike, ne izélj már! :) nem is vagyok kitartó (sajnos..). mi a turul felé futunk, eddig nem találkoztunk ismerőssel, ettől én is féltem, de már nem :) edzeni jártok még? látod, nekem az nem ment.. remélem jól vagytok, puszi!

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.04.10. 10:35:17

Cucka, cseppet sem vagytok lököttek :DDDD! a pilates nagyon jó, biztops a sztripaerobik is ;) majd mesélj!!!!!

Csőryke 2008.04.12. 16:12:02

Köszi jól vagyunk. Most nem járunk "edzeni", mert még nem adták ki ez évre az új jegyeket. Bár amúgy is ellustultuk a Melivel az utóbbi időben, mert mindig csak szaunáztunk torna helyett. Dehogynem Te nagyon is kitartó vagy. Mikor együtt jártunk tornázni is mindig végigcsináltad az órát bármilyen nehéz is volt. Van hozzá állóképességed. Ne legyél kishitű! Legyél nyugodtan csak büszke magadra!!! :-)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.04.13. 07:59:17

na, Csőrike, elég :)!! szauna is kell néha, ússzatok előtte ;) Gondolkoztam megint a Kanáriserobikon, de nehéz lenne állandó időpontban "bébiszittert" találnom...
süti beállítások módosítása