máj
20

eső után...

Címkék: kép fejlődés tea | Szerző: tollpihü | 1:59 pm
front (és csigaátvonulás) volt a napokban, így egésznapos udvaribolondként funkcionálok. cseppet sem bánom, de azért fárasztó na.. a napközbeni alszik leredukálódtak húsz, harminc percre, cserébe viszont este 9kor alszik, és reggelente nem egyszer én keltem fél kilenc fele, mikor már kezdek aggódni, és félteni Őt a kiszáradástól..

a teát úgy tűnik elkiabáltam.., ma nem nagyon tetszett neki az ötlet. azért nem adjuk ám fel. terror van ;)

irigykedve olvasom néha mások bejegyzéseit, miszerint csemetéik pörögnek-forognak, útrakelnek. már Lucának is szóvá tettem, érdeklődtem nem lenne-e kedve némi mozgást imitálni, örömet szerezve ezzel édesanyjának. ő heves heö-k kíséretével adta tudtomra, hogy hagyjam békén, teszi, mit jónak lát, és ha úgy tartja kedve, akkor fekve marad még egy ideig. legfeljebb, majd daruskocsit rendelünk ha már nem bírjuk áthelyezni kis hurkácskáit egyik helyről a másikra. így aztán jobbank láttam a témát nem feszegetni, nehogy maradandó károsodást és törést okozzak kis lelkében, majd teszi a dolgát, elvégre az Ő kis testéről van szó.. éééééés tegnap hasra penderedett, csendben, halktalan. majd, mikor észrevettem, cérnahangjával jelezte, hogy a bal keze beszorult. egy ideig hagytam, majd megszántam és együtt nevettünk. azóta oldalra fordulgat, persze nem viszi túlzásba, igazi megfontolt kis teremtés, és szerintem az izomláztól is tart. na nem baj, annyi ideje van még elfáradni. lassan, lassan haladunk a fejlődés rögös útján :)

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr5478462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.05.20. 15:46:57

Gratulálok az első forgáshoz :) Okos kislány, tudja jól, hogy mikor kell valami új dolgot mutatnia, Anyának :) (Csiga volt oviban a jelem :) )

Kriszta80 · http://20070907.freeblog.hu/ 2008.05.20. 17:27:35

Nem egyformák a gyerkök!Zsófika kb 1hónapon belül kezdett el felülni,kuszni,négykézlábra állni,megkapaszkodva felállni...... Kb 1hónapja csinálja ezeket.Elötte csak forgás volt.Most meg csak ámulunk mert szinte naprol napra ügyesebb!

Noémi · http://www.foldanyo.blogspot.com 2008.05.20. 19:32:30

Hajrá, Luca! egyébként meg tökmindegy, mikor kezded el..valóban nagyon eltérő, ki mikor fordul, mászik, jár..csak az anyukák türelmetlenek néha, pedig ha tudnák..milyen jóóóóó is az, amikor a babus egy helyben marad, nem kell még utána futkározni:)))
De rég láttam magyar csigát!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pocakos Macska 2008.05.20. 21:44:14

:))) Én is azt szoktam mondani a lyánynak, hogy úgyis én vagyok az erősebb ;) Vizet nem próbáltál meg Neki adni? Enyémlány nem issza meg a nagyon finom 100%-os alma/baracklevet, viszont a vizet végre elfogadja. Nagyon későn kezdett N. forogni, nem vagytok elkésve ;)

RKriszta 2008.05.20. 21:52:04

Nagyon ugyes vagy kicsi Luca, ne törődj senkivel..csak a saját ütemedben csinálj mindent!!
Tetszik a fotó..

cucka 2008.05.20. 23:15:13

Szerintem semmiről sem vagytok lemaradva, Huncos is közel négyhónaposan penderült meg először, aztán jósokáig semmit se tett... amúgy halkan megjegyzem, addig volt jó időnk, míg Hunormanó csak evett-aludt-evett-aludt... ;)

Tannita 2008.05.21. 09:05:57

Nagy nagy gratula a forgolódáshoz. Na igen, ha belegondolunk, hogy még mi minden vár Rájuk, nem is baj, ha rákészülnek, és csak nyugodtan, higgadtan kezdenek hozzá! :P Csengusom 5 hónapos elmúlt, amikor megajándékozott az első direkt, megfordulással, és rögtön vissza. Az addigi forgások mindíg sírással végződtek, mert Ő nem úgy akarta.... :p :D

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.05.21. 09:45:27

Kriszta80, persze. nekem is egyszerűbb lesz ;)
Noémi, ez aranyos: magyar csiga :D
PM, a víz sem kelendő, de egy ideje nem próbáltam mondjuk. amikor műtötték azt ihatott csak pár órán át, akkor angy szomjúság miatt elfogadta..
Kriszta, örülök ;)
Cucka, Luc két napja aludni sem akar, csak éjszaka, azt hiszi, hogy bírja, de nem, estére hiszitzsákká alakul..
Tannita, édes lehetett, ahogy elsírta magát Cenge :)

Kriszta80 · http://20070907.freeblog.hu/ 2008.05.21. 10:10:18

Na kilinkeltelek!! December 8.-án volt az esküvönk! Köszönöm.... Ari vagy!!

Bingi 2008.05.21. 12:10:13

Hajrá Luca! Anyunak aztán egy szava se lehet. Csak kérnie kellett és Te rövid időn belül teljesített a kívánságát:) NAgyon kis ügyes vagy:))

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.05.21. 12:41:10

Nagggyon ügyi vagy Luca, csak így tovább!!!!

Ingrid 2008.05.22. 01:54:33

Azt hiszem irigyellek a semmit nem csináló Lucáddal... Ne aggódj, majd Ő is elkezdi, megpördül, majd hamarosan kúszni-mászni kezdt Te pedig győzd őt követni... és ha feláll, nincs menekvés....

Sziszi & Alíz · http://www.mioten.freeblog.hu 2008.05.22. 10:15:11

Sziasztok! Zsófi babától lestünk be hozzátok, remélem nem hari érte! ;-) Nagyon szépek vagytok!! Luca baba egy tünemény, ha nem bánjátok, jövünk máskor is! Minden jót, üdvözlettel: Sziszi és Alíz

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.05.22. 13:27:12

sziasztok Szisziék! amint lesz egy kis időm én is benézek Hozzátok, gyertek csak máskor is ;)
süti beállítások módosítása