okt
16

24. hét

Címkék: védőnő 24.hét | Szerző: tollpihü | 6:27 pm

pénteken megvolt a terheléses vércukorvizsgálat, tegnap az eredményt is kézhez kaptam, amit ma a védőnővel leláttamoztattam. szerencsére mindent rendben talált, persze a végső vélemény a dokié, ez pénteken kerül sorra. maga a vizsgálat túlélhető, a kórházi körülmények már kevésbé. kistódi-apu elkísért minket, ez nagyon jó volt. gyorsabban repült idő, és kevésbé idegeskedtem a nővérek és az itteni rendszer rugalmatlanságán. ha nagyon belefeledkeznék most, és az összes kórházi tapasztalatomat sorra venném, elég szürkévé varázsolnám a monitort. és nem azért mert nagy igényeim vannak, csak furi, hogy ezeket az egyébként gyönyörű hónapokat, hogy teszi zorddá az egészségügy. a legmegdöbbentőbb számomra az ultrahang menete városunkban. a kismamát nem kísérheti be senki a vizsgálatra, még a baba életében oly fontos apuka sem, mert tavaly randalíroztak az uh alatt hozzátartozók, és eltűntek leletek.. úgyhogy kistódi-apu csak elérzékenyülten hallgatja a beszámolóimat, de sajnos nem lehet részese ennek a csodának, mert képet sem adnak a babáról.. persze van lehetőség 4d-s uh-ra xezerért... és nem a pénzt sajnálom, csak az elv nem tetszik. ááá, de hagyjuk is, úgysem lehet rajta változtatni.

pénteken, miután az egész éves szőlőcukorigényemet lenyeltem egy perc alatt, és tűpárnát készítettek a karomból, elmentünk a párommal járgány-nézőbe fővárosunk küszöbére. több helyen körülnéztünk már korábban, ám mindenhol ugyanazzal szemeztem a legtöbbet. fontosnak tartottam, hogy praktikus legyen és jól variálható. nagyon tetszett a régi, igazi mózeskosár fazon (ezt persze Szilvi ültette be a fülembe, de igazat kell adjak neki :)), és emelett persze a hordozós rész is elengedhetelen az autóba be-ki ugribugri miatt. 2-3 modell volt végig versenyben, mindegyiket megtapogattuk ott is, és lefárasztottuk az eladót kérdésekkel, aki türelmesen állta a strapát. szóval az egyik felé nagyon húzott a szívem, kistódi-apun látszott, hogy megkapjuk amelyiket csak szeretnénk, úgyhogy indult a para, hogy jól döntsek ;) tologattam nagy bőszen őket, és meglett a nyertes, amivel már rég szemezek :-) KÖSZI, kist-apu!!! ebben a boltban minden olcsóbb egyébként, mint itthon. a járgányt meg kellett rendelni, mert nem volt abban a színben, amit választottam. mivel nem tudjuk, hogy kistódi melyik nemet képviseli univerzálisat választottunk, bár egyébként sem szeretnék a túlzott rózsaszín, vagy babakék irányba elmenni.

találtunk ott kiságyat is, ami szintén jól variálható, átalakítható. erre még nem tettük le a végső voksot. beszereztünk egy kádat és állványt - ennek az ára is barátságosabb volt, mint idehaza.

a nap végére jól elfáradtam. érdekes, közben nem éreztem :)

a hét gyorsan repül, domborka megint izmosodott, erre a rúgások erősségéből következtetek;). tegnap a hasamon lévő újság libegett, annyira cséphadart odabent. most már átalszom az éjszakákat, ez nagy szó, mert két hétig hajnali négytől ébren voltam. szóval panaszra nincs okom, jó fej kis baba lakik a pocimban!

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr22198348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása