jan
29

Segítség!!!

Címkék: bars | Szerző: Bars | 2:08 pm
Látom, már babával rendelkekező anyukák új, babás blogját. Tehát itt mindenki képes volt arra hogy ezt megtervezze és nagyon jól kivitelezze.
Sajnos én (bár ezt megígértem) erre képtelennek tűnök, pedig nagyon rajta vagyok az ügyön.
Ha valaki segítséget tud nyújtani ebben azt nagyon megköszönném, addig is, mivel hogy dolgozni is kell pihentetem az ügyet, hátha kapok egy kis elindulási támogatást.
Előre is köszönöm.

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr18316319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2008.01.29. 15:46:31

Miben segítsünk, Bars? :) Új dizájn a blogra? esetleg vonalzó????

Bars 2008.01.29. 16:51:55

Hát valami nagyon nőies, vagy inkább kislányos vonalzóra gondoltam.
Ha a Szabi e-mail címére írsz segítségként az nekem jó mert be tudok lépni. Mondta hogy ott a te e-mail címed is megvan , mivel elmeséltem neki problémámat.
süti beállítások módosítása