feb
21

az első séta

Címkék: kép mi | Szerző: tollpihü | 10:19 am

tegnap végre nekivágtunk az első babakocsis túránknak. a képet elnézve ránk is fér, ugyanis mióta Lucus megszületett jobban gömbölyödök, mint a várandósságom alatt.. ez ellen tegnap megtettem az első lépést, semmi késői vacsi, és amikor csak az idő engedi sétálunk, sétálunk.. aztán, ha letelt ez a fránya hat hét, jöhet egy kis torna is ;) jó lenne ezt a kismamakabátot eletenni pár évre :) na, de nem ez a lényeg! háromnegyed órát sétáltunk gyönyörű napsütésben!! Luca végigaludta, pedig már etetésidőbe nyúltunk, mert annyit vacilláltam, hogy elinduljunk-e.. aztán olyan, de olyan jó volt végre szabadon róni a köröket! azt hiszem ma sem állunk ellen a nap csábító sugarainak. elbújt.. SÜSS KI!!

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr96348150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cucka 2008.02.21. 11:22:13

Hidd el, jót is tesz mindkettőtöknek ez a tavaszi (?) séta. Most már mi is szinte minden nap nyakunkba vesszük a várost és bolyongunk egy kicsit. (a kilók pedig elindultak lefelé!, hogy a sétától? azt nem tudom, viszont a lelkemnek mindenesetre nagyon jót tesz!) :)

Puszik!

Tannita 2008.02.21. 11:46:22

És milyen jól tettétek! Akkorákat fog Luca is horpasztani a jó kis levegőn, hogy öröm lesz nézni ;)

Bingi 2008.02.21. 12:15:03

Nagyon klassz kis verdája van Luca manónak!
Én nem látom, hogy olyan nagyon gömbölyű lennél, de persze ezt te érzed. Én is tornáznék már,de még van 1 hetem a kontrollig aztán ha a doki is azt mondja, hogy ámen akkor nekiállok...10kiló mínusz van tervbe véve legalább és a séta is segít tutira;)...mi 1-2órát szoktunk sétálni és utána én is olyan hulla vagyok..vissza kell nyerni a kondit.
Hahóó nap, tényleg hol vagy?!?!?! Gyere elő!!!

Szöszi-Andi 2008.02.21. 22:32:57

Szuper idő volt ma, nekem is sokkal jobb a kedvem, mint tegnap volt :)
Jajj de csodás lehet babakocsizni .. úgy várom!!!
Nagyon tetszik a járgány :D
(nekünk is narancs-ezüst :P)

Ingrid 2008.02.21. 22:35:12

Milyen csudaklassz babakocsi :))) Emlékszem még a fotóra, amikor beszerezted ;) Milyen várakozással teli időszak volt az....

kilók: ne aggódj! Nekem is megindult, ahogy elkezdtük a sétát és ahogy elkezdtem kicsit aktívabb lenni. Az első 6 hétben kíméltem magam, de aztán gurult lefelé minden fölösleg :)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.02.22. 07:46:59

Andi, láttam Alíz járgányát :) hiába, jó ízlésed van :D!!

Ingrid, és milyen gyorsan eltelt az idő! nem hittem volna.. Rajtad nem is volt plusz kiló! :P

Bingi, jó lenne együtt tornázni :) meg babakocsizni ;) de jöhetnének a többiek is :)

Cucka, remélem én is beszámolhatok majd az olvadásról ;)

Anita, igazad lett :)

RKriszta 2008.02.22. 09:07:51

Nagyon jó volt olvasni a sétátokról. Hajrá, tessék menni minden nap..úgy látom szép heylen laktok....édes ebben a kis sapiban...büszke lehetsz rá!!!
süti beállítások módosítása