már
13

költözködtünk

Címkék: kép mi fejlődés | Szerző: tollpihü | 6:42 pm

maradtak még csomagjaink az első lakásunkban, melyek átköltöztetéséhez még egy kis időt kell majd Lucától kunyerálnom.. tegnap sokat segített, de a mai napot teljesen átengedte nekem, nagyokat aludt, és hatalmasat nőtt. 56-os ruhácskáinak nagy részét kinövi, a kedvencekbe még bele-beletuszkolom, de Lucapu már nem nézi jó szemmel, hogy a kislánya lábujjai nem minden rugiban tudnak kiegyenesedni..

napi ritmusunk átállt 5 étkezésre, az éjszakai evés áttevődött hajnalira. a héten minden nap szinte ugyanabban az órában ettünk, a napközbeni evések időpontjai egyformák voltak az elmúlt napokban, a hajnali csúszkál néha. így most már könnyen tudom a szopizáshoz igazítani a sétákat, programokat.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr78387442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.03.19. 11:37:30

I írta...
Köszönöm a meghívót! :) Látom ügyesen átpakoltad a fejlécet... én csak most értem oda hogy ráérnék elküldeni.
Tudod, én is kunyerálom az időt ;)

Puszillak Benneteket!

Ingrid

2008. március 13. 18:48


cucka írta...
Én is köszönöm a meghívót! :)

Nálunk is vannak olyan kedvenc darabok, amelyekben Huncom már nem tudja kinyújtani a lábát teljesen, de még nincs szívem félretenni őket! :S

2008. március 13. 19:42


Hanna írta...
mar meg is erkeztem, :-)

2008. március 13. 21:30


schybie írta...
Én is ideértem, köszönöm a meghívást. Látom Luca is olyan fanatikus netező lesz, mint mi, helyes:)

2008. március 14. 0:26


Anita írta...
Nnnna megjöttünk!
Luca Kisasszony akkor engedékenyebb, mint Csenge, mert mostanában Tőle semmit de semmit :PPP
Gratula a napirendhez, ez tényleg nagyon szuper, hiszen nagyon fontos dolog!

2008. március 14. 7:26


Csillagbaba írta...
Nagyon köszönöm a meghívót!

Látom nem csak nálunk kell időtegyezteteni mindenhez! :) Puszi!

2008. március 14. 7:59


tollpihü írta...
ne köszöngessetek lányok, nekem boldogság, ha továbbra is látogattok :)!!

schyb, hanna - jó látni Titeket!! :)

anita, meglesz még nálunk is ennek a böjtje ;)

2008. március 14. 8:00


tollpihü írta...
ja, hát a fejléc.. Ingrid, ha itt jársz... ölég kezdetlegesen: kivágás, beillesztés módszerrel ment.. hol megjenelik, holnem.. lehet, hogy zaklatlak majd :)

2008. március 14. 8:01


vorosbegy írta...
köszönöm szépen a meghívót :)
gratulálok, Barni nem is érti ezt a postot, pedig felolvastam neki :)))
nagyon ügyes kislányod van! :)
(irigyirigy)

2008. március 14. 8:29


Bingi írta...
Akkor én nem köszöönöm meg...jájj, de nem lehet nem megköszönni:) Köszi!:)
Luca nagyon okos kislány ha így tartja magát az időpontokhoz! Nagyon büszkék lehettek rá:) Na és a napi 5x-ig evés...hát gratulálok!:)

2008. március 14. 14:33

süti beállítások módosítása