már
15
az idejét sem tudtam megmondani mikor voltam utoljára OTT. mígnem két hete fodrászlátogatás alkalmával beszöktem a kék fényt rejtő csövek közé. ez is olyan érzés volt, mint a vezetés. rég elfeledett 10 percet loptam magamnak, és úgy léptem ki, mintha egy tengerparti nyaralásból érkeztem volna meg éppen. másnap örömmel néztem a tükörben, a korábban nem szeretett halványka szeplőim, és azóta kétszer csentem még magamnak röpke perceket, hogy mesterséges Dvitaminnal gazdagítsam lelkemet. olyan, de olyan jó volt :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr22387450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.03.19. 11:39:31

katalinka írta...
Szia

Megjottem. Kozben rajottem, mar hasznaltam ezt a blogt korabban.

2008. március 15. 19:46


Csenge és Anita írta...
Húúú de irigyellek. Én még mindig nem jutottam be ODA!!! Persze ez részben a saját lustaságom is :P

2008. március 16. 13:31


Bingi írta...
Fúúú de szeretnék én is eljutni a fodrászatba!
De ma helyette voltam Tescoban és Lidl-ben is:DDD

2008. március 16. 15:18


I írta...
Bizony jó érzés.... jól tetted, hogy elmentél, egészségedre! Nagyon szép, egészséges színed lesz!
Ingrid

2008. március 16. 20:56


Veronika írta...
Köszönöm a meghívást és a bizalmat.
Veronika

2008. március 16. 22:18

süti beállítások módosítása