ápr
20

:@

Címkék: nehézségek | Szerző: tollpihü | 7:05 pm
szerettem volna írni pár szót az előttünk álló napokról, de nem megy. azt hittem jó lesz, ha kiírom magamból a félelmet, az érzéseimet, de nem tudom.. biztos vagyok benne, hogy Luca ügyes lesz, és nem tudok/tudunk mást tenni, csak annyit, hogy ott leszünk mellette, hogy érezze a biztonságot, az otthoni meleget, amennyire csak lehet egy kórházban..
Lucka eddig is ügyesen vette az akadályokat, mindent, ami a sérvműtét előkészítéséhez tartozik. nagyon féltem Őt. sietünk HAZA :) - ez a mosolyjel elkísér most minket, nem szabad, hogy megérezze rajtam az aggódást.

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr69432331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cucka 2008.04.20. 20:41:04

Drága Pihü! :) Hát, máris eljött a műtét ideje?! Azt hittem, ez még odébb van...
Meglátod, nem lesz semmi baj, sokat gondolunk Rátok, tudom, hogy ügyesek lesztek! :) Az én kis menyjelöltem csak ügyes lehet! ;)
Ne félj, Pihü, nem lesz semmi baj... (el tudom képzelni, ezzel mennyire meg tudlak nyugtatni :S)
Puszik!

Bingi 2008.04.20. 21:19:35

Fú de elrohant az idő...
Luca tuti, hogy nagyon bátor kislány lesz és ha ott lesztek mellette akkor semmi baj nem lehet! Tudom (most már), hogy egy anya halálra aggódja magát a legkisebb betegségnél is, hát még egy műtétnél, de gondolunk Rátok és nem lehet baj!!! Hamar túllesztek rajta és Lucus gyorsan elfelejti ezt az egészet! Pusziiiii és sok-sok :)))))))))))))))))))))) kísérjen Titeket!

lucapu 2008.04.20. 21:33:31

Nincsen veszély, csiga, nincsen veszély
Most az ujjam a szemedhez ér
Mindenki fél, csiga, mindenki fél
Hátradőlni csak Istennek ér
Nagy jutalom vagy, egy kis ablakon
Beadott karéj kenyér
Egy csendes ima vagy egy farok, ami a
Meleg puha helyére ér

Szép hely a Boldogság
Úgy oda vitorláznék
Ott napfürdőzik egy szál tangában
Az összes műanyag játék

Harmatos fű, csiga, peterakás, csiga
Menj tovább ezekért
Az úton, csiga, ameddig visz a
Zutolsó csepp csigavér
Az a fényes lepény, az a Nap, te meg én
Tudjuk, az alatt milyen szerény
Az esély arra, hogy egy arra járó
Csak úgy három szót vágjon belém:

Az „én”-t, a „szeretlek”-et
És azt, hogy téged, lett
Egy sebesült, akiből kiáll, hogy „szer”
Mert látszott rajta, hogy kell
Itt ebben a tóban egy tengeralattjáró
Itt ebben a panellakásban egy nagy Grand Hotel Béke Szálló
Itt állófogadás van, és én tetszem a szép Csipkerózsikának
Itt akkora boldogság van, hogy ide már
Csak műanyag állatok járnak

Nincsen veszély, csiga, nincsen veszély
Most az ujjam a szemedhez ér
Mindenki fél, csiga, mindenki fél
Hátradőlni csak Istennek ér
Az a fényes lepény, az a Nap, te meg én
Tudjuk, az alatt milyen szerény
Az esély arra, hogy egy arra járóba
Pár szót vág egy másik lény:

Az „én”-t, a „szeretlek”-et
És azt, hogy téged, lett
Egy szív, ami itt úgy üzemel,
Hogy kiáll belőle, hogy „szer”
Plusz ebben a tóban egy tengeralattjáró
Itt ebben a panellakásban egy nagy Grand Hotel Béke Szálló
Itt állófogadás van, és én tetszem a szép Csipkerózsikának
Itt akkora boldogság van,
Hogy ide már csak műanyag játékok járnak
Itt ebben a tájban él egy festő, aki olyan ügyesen festi
A tájat, hogy annak a tájnak aztán olyanná kell lenni,
Amilyen a festmény, ott én vagyok az a fekvő ember,
Aki csigaszemet piszkál, háttérben tó esetleg tenger
Nincsen veszély, csiga, nincsen veszély, csiga
Nincsen veszély, csiga

(L. A.: Csiga)

Ingrid 2008.04.20. 22:49:51

Kedves Tollpihü!
Nagyon drukkolok és hidd el minden simán fog menni! Nekem is meglepő, hogy máris sorra kerül ez a műtét...
Ne aggódj, egy kis Hősnő lesz a Te Lucád... Lucapu pedig nagyon helyes versikéjével megíkatott, pedig én is tudom, hogy nincsen veszély...

rkriszta · http://www.barni.blog.hu 2008.04.21. 06:22:21

juj, de szoritunk nektek...

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.04.21. 08:32:42

Nem tudtam, hogy lesz sérvműtétetek... Drága Tollpihü, nagyon szorítok nektek, biztos, hogy minden rendben lesz ,és Luca jól fogja viselni!! Erős lány ő, látszik rajta!!Legyél Te is nagyon erős, bár ez most nagyon nehéz, és Lucapu is! Sok puszi, gyógypuszi Lucának!! Gondolunk rátok!!!!

Tannita 2008.04.21. 08:49:04

Gondolunk Rátok.... Luva erős, ügyes kislány, hiszen akkora szeretetburokban él, hogy csak na! Minden rendben lesz! :)))))

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2008.04.21. 09:17:55

drága Luca és Tollpihü!
megnyugtatni úgysem tudlak, de Lucának a legtöbb az, hogy ott vagy vele...a babák hihetetlenül ügyesek, észre sem fogja venni, hogy mi történik vele, Neked lesz sokkal rosszabb...de mire ezt olvasod, már biztosan itthon vagytok és minden rendben, túl vagytok rajta!
millió drukk és puszi!

Csőryke 2008.04.21. 16:50:40

Én is sokat gondolok rátok és drukkolok! Biztosan minden rendben lesz és remélem hamarosan újra "találkozunk" itt. Addig is kívánok sok erőt és kitartást.

lucapu 2008.04.21. 20:52:31

túlvagyunk, jól vagyunk, ő ügyes volt, mi aggódtunk (de nem mutattuk), mivel még nincs három hónapos egy éjszakát bent kellett maradniuk. most értem haza, reggel 8ra megyek értük.

köszönjük a doktor úrnak, altató doktornéninek, nővérkéknek (ők is ügyesek voltak :) Luca nem haragtartó, mert este már mosolygott rájuk :)

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.04.22. 07:22:46

Lucaapu!
Nagyon ügyesek voltatok, főleg Luca!! Sok gyógypuszi neki! Várunk egy mosolygós képet róla :-)

Tannita 2008.04.22. 08:00:22

Lucapu! De jó, hogy írtál. Örülök, hogy minden rendben volt. Luca ügyes, Mi tudjuk ;) Meg Ti is.
Pihenjétek ki az ijedtséget, a fáradtságot, az idegen ágyban, külön ágyban alvást, mindenkt. Sok hatalmas cuppanóst a Kisasszonynak!

cucka 2008.04.22. 08:44:35

Drága Lucapu! Én tudtam, hogy így lesz! ;)
Puszi Mindannyiótoknak , főként az erős és bátor és egyáltalánnemharagtartó kisLuca homlokára! :)
süti beállítások módosítása