jún
15

reuma elleni kiképzés

Címkék: kép valahol | Szerző: tollpihü | 9:42 pm

beálltunk mi is az arborétumlátogatók sorába. Lucapu a hosszas unszolásnak engedve, elvitt minket az Agostyáni Arborétum madárfüttyel teli eldugott ösvényeire.

pont úgy indultam el, mint aki nem ismeri Őt. papucsban, és rövidnadrágban. tudhattam volna pedig, hogy nem a járt utat fogja választani. így viszont a reumától védve vagyok életem végéig, köszönhetően a bokámat ért csalánözönnek.

azt is tudjuk már, hogy a nagykerekű babakocsi nem volt rossz választás annak idején, és az is bebizonyosodott, hogy a lassan közel 8kilós kisasszony fenekét cipelni, a meredek hegyoldalon nem egyszerű feladat, ám kiválóan izmosítja a bicepszet.

de innen üzenem kicsilány édesapjának, hogy ilyen könnyen nem tudja elvenni a kedvem a sétáktól, még ha közben puffogok is. jó volt, na :)

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr54522014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bingii 2008.06.16. 07:20:12

Nagyon szép helyen voltatok. Mennék már én is kirándulni! Luca ahogy látom jólérezte magát és szép mint mindig:) A reuma meg így járt, tőled elbúcsúzhat:D

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.06.16. 10:08:47

hűűű... nekem ez tetszik :)
Na nem a csaláncsípeés, hanem a táj és a kirándulás :) Jól kifáradhattál, de úgy gondolom megérte! Én is mennék bármikor egy ilyenre, nincs visszatartó erő :)

PandaDorka 2008.06.16. 17:52:31

Gyönyörű képeket csináltál!! Biztos nagyon jó lehetett, még papucsban is ;)

Csőryke 2008.06.16. 20:21:46

Nagyon szép vagy Luca! Nagyon szeretnek Téged a szüleid, hogy ilyen sokszor visznek friss levegőre kirándulni. Tollpihe: Nagyon irigyellek Titeket. Még nem voltam Agostyánban, de sokszor gondoltam már, hogy jó lenne megnézni. Most jó ötletet adtál, mert ha jönnek a barátnőmék Fertődről, akkor ezt érdemes lenne megmutatnom nekik is. Tetszenek a fényképek. Már profi vagy. Én is próbáltam már virágokról közeli képet meg ilyenek, de még le vagyok maradva tőled.
Köszi a tippet!

Pocakos Macska 2008.06.16. 21:59:15

Hű, nagyon szép helye voltatok, ezt a helyet én is megjegyzem. A csalánt sajnálom, de álítólag egészséges és legközelebb felkészülten vágsz neki a túrának ;)

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.06.16. 22:35:34

Na, gyertek el Vácrátótra is! Ott nem lesz izomlázad! :DD
Luca még mindig gyönyörű, mit is mondhatnék, hát, feladjátok Milánnak a leckét :DDDD

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.06.17. 11:23:05

PM, szerintem ne hagyjátok ki, kössétek össze a közeli Tatai várral, bár már biztos ezerszer jártatok, mert önmagában azért nem egy hosszú túra az Arborétum.

Csőrike, nagyon szép hely télleg! hm, fotó, azért még van hova fejlődni. (az elsőt Lucapu készítette)

Bakacsimba, ha mennénk, okvetlen szólok ;)

Ingrid, Panda, Bingi tessék célbavenni, de előtte szólni, hogy tudjam ;)

Pocakos Macska 2008.06.17. 22:18:38

Nyert, Tatati vár megvolt a tóval együtt :) De Norka még nem látta, úgyhogy összekötjük :)
süti beállítások módosítása