jún
17

pihü járóka-akcióban

Címkék: járóka | Szerző: tollpihü | 11:16 am

elindultam járókanézőbe tegnap. én kis naív. a városunkban (megyeszékhely) két valamire való bababolt van, ahol ruhán kívül egyebeket is tartanak. megcéloztam az egyiket Lucával. leparkoltam, babakocsiváz ki, hordozó ráklikk, Luca szundi. a BABAbolt, ismétlem BABAbolt előtt a két eladó közül az egyik szíjja a füstöt, a másik támasztja a bejáratot. körülnézek, hogy merre közelítsem meg az egységet, mindenhol lépcsőket látok, három irányban négyet-négyet. a hozzájuk legközelebb esőt választom, és illedelmesen köszönök és megkérdezem, hogy babakocsifeljárót találok-e a közelben. a válasz egy egyszerű nem, köszönés nincs. célba veszem hát a négy lépcsőt, ami a  terepkocsival sem egyszerű mutatvány, a fokok, keskenyek, és meredekek. az egyik megkérdezi, a második fokkal való kűzdésem idején, hogy segítsen-e. megköszönöm, és mondom, hogy most már menni fog és tényleg, mire kimondom, fent is vagyok. hurrá. a boltba indulok, ők még kint, hisz tart még a rúdja, amikor figyelmeztet, hogy a BABAboltba is tolatva menjek, mert a küszöb dupla,  így könnyebb lesz. és valóban. már bent is vagyok. a babakocsit az ajtóban hagyom, mert nem fér!!! beljebb. és még mindig türelmesen járókák után érdeklődöm. mutatnak is hármat!!, amiből választhatok. az egyik hagyományos fa - bazinehéz, a másik hagyományos műanyag - bazinagy, a harmadik is műanyag - bazikicsi. miután megkérdeztem, másmilyen (összecsukhatós, mobil..) szokott-e lenni, néztek rám, mint egy ufóra, és csóválták a fejüket. biztos az én elvárásaim nagyok egy nyamvadt járókával szemben..

a másik BABAboltba már nem vittem magammal Lucát, felvettem Barsot, ő szórakoztatta a kocsiban. itt nem néztek rám bután, bár a választék itt sem volt több, mégis megértették az elképzelésem, és mára ígértek egyet, ami talán hasonlít az igazihoz. persze, hiszem, ha látom, mégis jólesett, hogy legalább az igényeimet illetően meghallgatásra találtam. ha ez sem az igazi, marad a net, ahol ugyan megfogni nem lehet, de mégis bármely bababoltnál nagyobb választékkal találkozom.

és már várom a következő képet, hogy hazahozom, Lucapu összeszereli, Luca belelandol, és ordítva tiiltakozik az egész ketrec ellen, amiért én életem kockáztatása árán megkűzdök.

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr25525120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bingi 2008.06.17. 11:25:59

Kész röhej, hogy sok boltba tényleg csak nagy küzdések árán lehet csak bemenni, aztán vagy el sem lehet férni babakocsival, vagy éppen hogy....
Remélem azért ma lesz sikerélmény:)))

cucka 2008.06.17. 11:58:04

Mi tegnap voltunk bababoltban etetőszékért, ugyanilyen harcok árán jutottunk be. Pincehelyiség, vékony (magas) hosszú lépcsősorral lefelé, egyik oldalon egyik, másik oldalon másik eladólányka bagzott éppen... leérve már azt sem tudtam, hova toljam a babakocsit, sehogy sem fértünk el...
Kíváncsi várom a fotókat, hogy milyen járókát sikerül lőnöd, PihüAnyu! :)

PandaDorka 2008.06.17. 12:01:15

Sok bababoltban nem éppen kedves a kiszolgálás, pedig ott különösen alap dolognak kellene lennie. Közlekedésről meg ne is beszéljünk, szerintem sokan elfelejtik, hogy babakocsi is van a világon, pedig ők is benne ültek pár éve. Remélem Luca majd értékeli, hogy milyen kitartó, harcos Anyukája van :D Képet pedig várjuk :)

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.06.17. 12:03:49

Hát elmehetnek a búsba, ez ugyanolyan, mintha a mozgássérültek orsz. szöv-ben nem lenne rámpa... Szerintem nem rossz dolog a járóka, főleg, amikor már mászni fognak és olyan tennivalód van, hogy nem tudsz rá figyelni. Nekünk fa hatszög alakú van, két lábán van kerék is. Azért jó, mert állítható, úgy mint a kiságy, most még fent van a kópé. Egyébként amit Cuckánál láttam, az tényleg könnyű lehet, meg hát összecsukható is.
Várjuk a képeket !!!

vorosbegy71 2008.06.17. 12:12:26

vicc, de nálunk is ilyen az egyik bababolt, babával megközelíteni lehetetlen :)))
sok sikert és remélem Luca szeretni fogja...én még egyszer nem vennék Barninak...bár játéktartónak egész jó, legalább csak egy helyen vannak a cuccai :))))

Kriszta80 · http://20070907.freeblog.hu/ 2008.06.17. 13:32:59

Nekünk müanyag van és hálos ami azért jó mert ha elborul benne nem vágja be a fejét.Barinöm kisfia tele volt puklival mert mindig megfejelte a rácsot.Mi a kikába vettük 16 ezer volt ha jól emlékszem...Ja és könnyü összecsukni is.

rkriszta · http://www.barni.blog.hu 2008.06.17. 14:25:22

Jókat mosolyogtam, persze a story nem vicces, de ahogy leirtad az édes...Várjuk a fotót.

Tannita 2008.06.17. 18:48:30

És az utolsó bekezdés valószínűsége: 100 % De akkor is! :@
Kopp-kopp-kopp! Nekem eddig szerencsém volt az összes bolttal, ahová betévedtem(tünk)
Nekünk ugyan nem volt, de ennek csak a helyhiány az oka! :S Sok szerencsét hozzá!

Pocakos Macska 2008.06.17. 22:21:05

Ohh, szvsz többek között ezért ilyen drága a Brendon, mert ott ezekre is figyelnek. Én mindig ott nézek/tapogatok meg minden babacuccot, ott választok és megveszem ahol olcsóbban találom. Szomorú amit írsz, remélem sikerül a járóka-projekt!

Noémi · http://www.foldanyo.blogspot.com 2008.06.18. 19:56:46

hm..az jutott eszembe, hogy hányszor néztek ki Pesten bababoltokból..egyszer rámszóltak a babakocsi miatt, mondván, nem lehet (=nem szabad) babakocsival bemenni..a bababoltba..ahová babás anyukák járnak..érdekes, ugye?
Valószínűleg a pénzes nagyik voltak a kedvenceik, ők sokat vásárolnak, könnyen és gyorsan, és még nem is foglalnak túl sok helyet.(leszámítva a nagyobb darab nagyikat, de gondolom, nekik is szólnak előre, hogy bizonyos derékmagasság felett már nemkívánatosak) A vicc az egészben, hogy elfért volna a kocsi..de ha nem is..lehetett volna kulturáltabban is..
Na, mindegy, remélem, járóka-ügyben szerencsével jársz!
süti beállítások módosítása