aug
6

burkol

Címkék: kép fejlődés | Szerző: tollpihü | 4:45 pm

no nem befelé kaját. azt  nem. egy hete kábé nem fogad el semmilyen pépes kaját. az összes, amit kibontok, valaki más pocakjában végzi. felhívtam a védőnőt. szerintem totál nem értette, hogy ezért képes voltam felhívni.. mindegy. ma megevett két barackot turmixolva. no de a cím. szedi fel a habtapit. járólapozást vállal. valamit ki kellene találnom helyette.. különben megeszi idővel.

nem mászik, csak kúszik (de azt jó gyorsan, különösen a fekete telefonért, távirányítóért), nem ül, csak dülöngélve és görbén; de akárhova elgurul. elképzeltem, ahogy az indexéért gurul majd a tanulmányira... na, mindegy. viszont már legurult az ágyról, ami ugyan a földön van, mint japánban (nem azért mert nincs pénzünk ágykeretre - mondjuk nincs sok..- hanem mert Lucapu meggyőzött, hogy így kisebbet esik majd Luc). és tényleg. tegnap legurult. volt nagy ijedelem, de szerencsére semmi komoly.

fog nincs. úgy asszem ennyi. nagyvonalakban.

most nézem a betűket! Vörösbegy! Neked akar talán valamit üzenni :D (vagy Barninak ;))

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr27603563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

legocsajok 2008.08.06. 17:10:00

Khmmm,khmmmm....naa igen...Most kezdjem azzal,hogy én bezzeg megmondtam????? Ugyeugye,emlékszel???? A habtapiellenes Lego.:DDD
Ne siettesd Lucát,semmiről sincs lemaradva.;)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.08.06. 17:15:34

télleg!!!! már el is felejtettem! akkor dumáltunk először :DDDD na tessék! igazad lett! :)

legocsajok 2008.08.06. 17:35:31

:DDDD
A bölcs öreg...:DDD hehe

bogaram · http://bogaram.freeblog.hu 2008.08.06. 18:37:25

Szerintem a gurulás miatt ne aggódj! A tanulmányi osztályig még van idő :-)
Az én Lucám nem volt hajlandó mászni négykézláb, csak a fenekén ülve csúszkált. A doktornő mondta, hogy ne is várjam, hogy később változtat ezen szokásán, mivel rájött, hogy így mindkét keze szabad... :-)
Az íráskészség miatt fontos, hogy négykézláb is közlekedjen, a kéz és láb együtt koordinálása miatt, de mit tehettem?!?!?
Most már a nevét leírja, ma például a könyvtárban ő írta alá az olvasójegyét :-))
Nincs ok aggodalomra!

cucka 2008.08.06. 20:21:42

Mi is beújítottunk számos meg börüs habtapit is és most szépen porosodik a szekrény tetején, mert Huncos egy pillanat alatt szétkapkodja és az elemeit rágicsálja... no, igen a legapróbbakat is... :S
Tényleg ne siettesd, nemsoká menthetetlenül megindul így vagy úgy, látom itthon Romboló Ödönt, 50 centiig disztrojkodik mindent (ez az 50 centi az ültében elért tapogatós-magassága), kúszni ás mászni sem a klasszikus formában teszi, viszont határozottan odajut bárhová! :)))
Az evés meg: kismaszat is csappantabb étvággyal rendelkezik, talán a fog, talán az időjárás! :)
Ne tessen parázni, mert árt a szépséges Pihüségének! ;)

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.08.06. 23:14:06

Akkor Milán is burkol :DDDD Felhajt cuppog, rág..... És milyen jóízűen! Nálunk a követendő célpont a babakocsi kereke, a babahordozoó (egyelőre abban étkezik), anya kínzópadja.... No sietség = no para:D

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.08.07. 06:50:02

Luca mindent jól és időben csinál, ne aggódj :)
Nekünk nincs számos és betűs, csak figurás habtapi, H nagyon szereti, szintén burkol vele... mindig szétszedi a szép, rendezett kupacban álló kis tömböt és mindig megtalálja a legapróbb elemekből állót.
Játék végén én teszem a helyére a dolgokat. Szerencsére eddig minden apró alkotóelem megtaláltatott :)
Node, ha ilyen ügyesek a porontyok, akkor alakíthatnak egy igen hatékony burkolóbrigádot ;) (úgyis éppen arra van szükségem)

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.08.07. 09:24:20

Kis édes :) Hozzánk jöhet járólapozni az új házba ;) Sok szeretettel várjuk :)) Evésre nem tudok semmi okosat írni, nagyon kezdő vagyok.

Szösszenet · http://www.haromszosszenet.blogspot.com 2008.08.07. 10:18:08

Nagyon cuki!!!
Nálunk is ilyen habtapi van Alíz alatt ... még nem szedi szét, de ezek szerint lehet nem volt jó választás? :D :D
Evéshez én sem tudok hozzászólni .. most fogjuk kezdeni .. izgi lesz :D

nani · http://nanye.blog.hu 2008.08.07. 16:13:13

Csak azt nem értem, hogy miért nem csinálnak habtapit olyan alkatrészekből, amelyek legalább akkorák mint a gyermek feje és nincsenek rajta könnyen lerágható részek. Szerintem lenne rá kereslet...

Kriszta80 · http://20070907.freeblog.hu/ 2008.08.07. 19:37:34

Nekünk pont ezért kellett eltenni kb3hónapja..... Aztán majd ha nagyobb lesz megkapja.

Bingi 2008.08.07. 22:07:05

Lego ne figyelj!
Mi is elpakoltuk a habtapit, mert Maja is rágta és féltem, hogy a fogaival kirág belőle vmi kis darabkát..na meg az apró alkatrészek...azon filóztam, hogy alulról valahogy odacelluxozom:DDDD
Akartam már régen is írni, hogy Maja is sokkal jobban szereti a konzerv kajákat, mint amiket én csinálok...és gyümölcsből is inkább megeszi az üvegest, mint a friss általam lereszelt almát, banánt, őszit...bezzeg ha pici darabokat török akkor eszi, de hát úgy órákig eltartana:D

legocsajok 2008.08.08. 07:59:15

Hehehehe................. :PPP

Bingi 2008.08.08. 11:13:16

...és nem fogad szót....:D

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.08.08. 11:28:57

jóvanna! nem erőltetek én semmit, csak konstatálom a helyzetet ;)

Bingi????

Bogaram, naja. magyarázzunk mindent mindenbe bele :)

Cucka, és az öven centi csak nő, csak nő...

Bakacsimab, Milán céljai is extrémek :D

Ingri, ezen ne múljon, van bebbe lóvé ;)

Panda, meeeegy!

Szösssz nem rossz, csak résen kell lenni..

Nani, szabadalmaztasd,én vennék :)

Kriszta, na, ja. lehet, hogy újabb porfogó lesz belőle nálunk is..

Bingi, aszittem Majus inkább a Te főztödet favorizálja. nekünk még fogunk sincs, rágcsizni..

Bingi 2008.08.08. 21:56:13

Pihü: Legonak írtam, hogy nem fogad szót, mert csak figyelt, mikor kértem, hogy ne figyeljen:DDD

legocsajok 2008.08.08. 22:05:13

Nananana...ez egy babás blog kéremszépen :))) Ne legozzunk állandóan...:DDDD

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.08.08. 22:08:29

:DD még jó, hogy a legonak van némi köze a gyerekekhez. sokkal kellemetlenebb lenne, ha mondjuk kaktusznak hívnának ;)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.08.08. 22:21:07

:DDDDDDDDDDDDD ááááááááááááááááá, te tiszta lökött vagy! nem szabad hangosan röhögnöm, mert felébred a gyerek!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDD

legocsajok 2008.08.08. 22:26:29

ide hallom,hogyan rötyögsz...:D még Hédi is felébred rá nem csak Luc.:DDD
Najóccakát,mert holnap estig is itt leszek...;))))

Tannita 2008.08.09. 18:56:16

:DDDD Én aturmixgéppel voltam úgy, hogy soha nem fogjuk tudni eltenni.... de szerencsére sikerült! :)
A habtapi nálunk kb. fél éve porosodik a beépített szekrényben! :s Még egyszer nem venném meg! Ez van! Majd a kistesó már nem kap :p
süti beállítások módosítása