sze
18

úgy tisztességes, Luca miatt, ha most arról is beszámolok, hogy éjszaka nem kellett kelni hozzá (Lucapunak sem remélem.. ;)). picivel korábban indítottuk ugyan a napot, de azt hiszem ez belefér. szóval történnek jó dolgok is ám.. nem minden éjszaka dolgoznak a fogboszorkányok????

az, hogy néha kifakadok itt, jót tesz nekem. egyrészt. másrészt, tisztelet a kivételnek, a babablogdömpingben főként a cukormázas oldal tükröződik, hiszen a szépről, jóról könnyebb írni. de hiszem, hogy attól, hogy merem vállani az érzéseim, nem kell Luca előtt szégyenkeznem, ha egyszer keze közé kaparintja majd e sorokat.

azon meg kűzdök, hogy a nyihogástól, "céltalan" sírástól függetlenítsem magam, nem tudom valaha menni fog-e..

 

PS: ha valaki útnak indul gyermekével, kesztyűt is adjon rá, hogy ne kelljen hazaérve a csöpp kezét kiolvasztani, mint én tettem az imént ;) (jólvanna, nem adtam rá, mert azt hittem még nincs itt a tél, pedig de)

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr30669106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kriszta80 · http://20070907.freeblog.hu/ 2008.09.18. 11:45:53

Nekem is vannak rossz napjaim mint pl a mai is.... Katasztrofa ,hogy mit müvel velem a kis fönökasszonyom. Most elaludt végre. Remélem alszik egy 2-3 órát amig kicsit kitisztul a fejem....

cucka 2008.09.18. 12:20:50

nincs is kesztyűnk... :S
Örülök az átaludt éjszakának, meg irigykedem is érte, én már letettem arról, hogy valaha is többet fogok aludni egy végtébe, mint 3 óra...
Pihü, örülök az ilyen jellegű (meg az előző) bejegyzéseknek. Szép dolog az anyaság, csodálatos érzések és mámoros percek sokasága, ahogy szemed előtt fejlődik a ded lépésről lépésre, de baromi nehéz is minden nap helytállni... életem legfelelősségteljesebb és legkeményebb "dolgozós" időszaka ez. Volt idő, mikor napi 12-14 órát dolgoztam, sőt ügyeletek alatt akár 30 órát is, de utána tudtam, hogy hazamegyek és lefekszem és ha csak 8 órát is, de tudok aludni... most viszont, két órával előre sem tudok tervezni, mert minden labilis... nálunk nincs sírás, Hunor szinte sose sír, ha mégis megteszi, általában ölbe kéredzkedik vagy cicire megnyugszik, van viszont hosszú hónapok óta át nem aludt éjszakák halmaza... amit csak görgetek magam előtt, ki tudja még meddig.?!
Szóval, evvan, előbb vagy utóbb -úgy 20 év múlvára saccolom- csak kirepülnek a gyerekek! ;)
Puszik!

Boglárka · http://www.piciangyalkam.blogspot.com 2008.09.18. 17:18:50

Teljesen igazad van, a legtöbben csak a jóról írnak (szerintem én is), de ez személyisége válogatja, hogy ki hogy kezeli magában ezeket a dolgokat. van, aki kiírja magából és ez sokat számít szerintem.
nekünk már látszik alul a fogunk (mai termés) és ma mindenre azt hiszem, hogy "biztosafoga".... :D
Most alszik, úgyhogy relaxálok :)

*Nici* · http://szandibarbi.freeblog.hu 2008.09.18. 18:45:03

Szerintem is jól teszed, hogy kiírod magadból, hisz ez is ehhez tartozik, nem lehet mindig minden tökéletes! És ez igenis vállalható is!

Bizony hideg van, és nálunk még mindig nincs fűtés :(
Mikor mentünk ma le Szandiért, nem tudotam mikor fázok, és mikor van melegem, olyan hülye idő volt kint :(

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.09.18. 18:46:38

Örülök, hogy volt egy jobb éjszakátok! Én is keveset írok a rossz dolgokról, de nekem kb. 1perc a lenyugvás, akkor szoktam a nővéremet hívni, kicsit tombolok, ő kiokosít, és utána jobb is a lelkem. Mindig rájövök, hogy nincs miért panaszkodnom, neki nehezebb a helyzete, és így már nem is látszik olyan nagynak a problémám. Igaz, ehhez kell egy két gyerekes, tisztaságmániás, főzőmániás nővér :) Miért kellene szégyenkezned? Mikor Luca ezeket a sorokat olvasni fogja, ismerni fog téged, jobban, mint a tenyerét, és azt is tudni fogja, hogy bár Te vagy az Anyukája, de mégis ember ;) Ma nekem is sikerült a gyerek kezéből mirelitet csinálnom...

ildikó · http://davidreka.freeblog.hu/ 2008.09.18. 20:40:22

Egyáltalán nem kell szégyenkezned Luca előtt sőt....
Tényleg egyszerűbb a szép dolgokról írni,tudat alatt az ember meg akarja őket minden rossztól óvni azáltal,hogy a rosszról nem számol be,pedig az anyaságnak igenis vannak árnyoldalai,amit még magunknak is nehezen vallunk be...
Luca büszke lesz anyukájára,én biztos vagyok benne....

Bingi 2008.09.18. 21:55:35

Őőő, nekünk sincs kesztyűnk....:)
Ne hülyülj már...szégyenkezni? Minek? Miért? Nincs rá okos egyáltalán! Jó anyuka vagy nagyon és becsüllek nagyon, amiért felvállalod ezeket az érzéseket. Szerintem olykor mindannyiunkban lezajlik egy-egy ilyen rosszabb, nehezebb, türelmetlenebb nap...

Szösszenet · http://www.haromszosszenet.blogspot.com 2008.09.18. 22:55:10

Céltalan sírást mikor produkál főleg Luca?
CSak összehasonlítanám az én 2 hónappal fiatalabb, a játszószőnyegén hason légibemutatózó céltalanul hisztiző Csajszimmal .. én azzal nem tudok mit kezdeni :(
Nem tudok mászni helyette .. de nem is ülhet egész nap ..

Ingrid 2008.09.18. 23:18:37

Ha Neked jót tett, akkor egyszer nekem is fog... összeszedem magam és írok, bár annyian, de annyian segítenek a családból, hogy ciki mindez mellett még panaszkodni is... :(
Bogyóapu mindig azt moondja, mit szóljon az, akinek nincs segítsége...

Kesztyű okés, máskor én is viszek ;)

Lucának hatalmas puszi a nyugis éjszakáért :)

Pocakos Macska 2008.09.19. 22:35:29

Maradjanak meg az átaludt éjszakák!
Nekem is könnyebb, ha kifakadok - őszintén megmondom jól esik látni/tudni, hogy nem én vagyok rosszul összerakva, mindenkinek van rázósabb időszaka. Ma vettünk kesztyűt :)
süti beállítások módosítása