okt
26

secret újra

Címkék: játék | Szerző: tollpihü | 5:20 pm

lassan egy éve, hogy hozzámgurult egy játéklabda, amely most simét rámtalált Csillagbaba, Ilgya, Lego, Csigamama, és Bingi jóvoltából.

A játékszabályok:
1. linkeld be a blogodba azt, aki kipécézett

2. ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi
3. pécézz ki 7 embert, nevezd meg őket és linkeld be a blogodba
4. egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban, hogy ki lettek pécézve.

formabontó leszek. az egy évvel ezelőtti titkaim, újraolvasva kiegészítésre szorulnának ugyan, én mégis macskakörmözöm őket :)

1. az élet elvett tőlem fontos embereket, köztük a két legfontosabbat. viszont kaptam is "új" rokonokat, és olyan barátságot/okat, ami ugyan nem pótolhatja a hiányukat, de az életemet teljessé varázsolják. ezer köszönet ezért nekik :)

2. ez nem titok, de itt az ideje, hogy mindenki megtudja: én vagyok a legszerencsésebb feleség a világon ;)

3. képtelen vagyok spórolni. ezen nincs mit szépíteni. szerencsére kistodi-apu itt van mellettem :))

4. félek a bogaraktól, és a pókokat sem szeretem. ha bejön a lakásba, műanyag edényt teszek rá, amíg valaki meg nem érkezik a megmentésemre.

5. imádok "forrásban" lévő vízben tusolni, akár órák hosszat is.

6. életem legcsodálatosabb időszaka az elmúlt hét hónap, nehéz lesz ebből az álomvilágból felébredni. talán nem is kell ;) - kismamaságom valóban csodálatosan telt, és be kell valljam, ha néha nehéz is Lucával az élet, azért élvezem :)

7. a wc-papír guriga mindig a fal felé közelebbi oldalon kell, hogy tekeredjen. ha nem így van, bárhol megfordítom.

 

és akiknek a titkaira kiváncsi vagyok, nevesítve: SzösziAndi, Anita, Bogi, Csillus, Kriszta, Bogaram, PocakosMacska - biztosan gurult már hozzájuk labda, hiszen az elmúlt napokban nem követtem intenzíven a történésket.. és persze igazából mindenki titka érdekel ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr25732628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anita 2008.10.26. 18:55:36

Háát... nálam nem kéne megfordítanod ... :P ;)

Csillagbaba · http://csillagcsalad.freeblog.hu 2008.10.26. 21:57:20

Köszönöm, hogy elfogadtad a játékot! És a papírt nálunk sem kéne megfordítanod! Ez nekem is rigolyám! :-)

Szösszenet · http://www.haromszosszenet.blogspot.com 2008.10.28. 00:09:36

A wc papír guriga itt is úgy van :D Én is forgatom :D Úgy látszik ez női dolog :)
És örülök, hogy van még rajtam kívül "legszerencsésebb feleség" a világon :P
Igyekszem mihamarabb továbbvinni a játékot :) ;) Köszi, hogy gondoltál rám :)

Bingi 2008.10.28. 13:40:22

Azt hiszem nem hívlak meg magamhoz, mert akkor a guriga folyton pörögne:DDD Én pont fordítva teszem és én is megfordítom bárhol vagyok:DDD

bogaram · http://bogaram.freeblog.hu 2008.11.01. 19:00:11

Köszönöm, hogy kíváncsi vagy rám. Eddig nem voltam gépközelben ( vizsgára készültem ), de ígérem válaszolok.
süti beállítások módosítása