okt
26

fitball

Címkék: kismama | Szerző: tollpihü | 7:16 pm

kistodi-aputól kaptunk ma egy fitball-t. igazság szerint Bars szólt, hogy akciós; tudta, hogy régóta kerülgetem a boltokban. nagyon jó szerkezet. a beüzemelése vicces volt (bár én csak néztem, a felfújó hadműveletet), de megérte ;) teljesen tehermentesíti a gerinc alsó részét, és jól kimozgatja  a forgókat.

napok óta szenvedek a rekeszizmom, gyomorszájam körüli zsibbadástól. más kismama is?? főként este, lefekvés előtt. eleinte fekve megszűnt, de most már nehezen találok olyan pózt, amiben el tudok aludni.. és hol van még a január! nagyon jó lenne valami ellenszer, ha valaki feltalálta, szóljon!!

holnap szombat, és dolgozom. gondolom többen vannak így ezzel ;) viszont a héten már éreztem, hogy olyan jó lenne nem felkelni. főleg, hogy hajnalra szunnyadok el igazán, és addigra, mintha a pocim is könnyebb lenne - szóval jó lenne tovább lustizni reggelente.. de aztán dolgozni is jó. csak jó lenne rugalmas munkaidőben :)

kétszer is éreztem már hajnalban domborka csuklását! gondolom hajnalig dorbézolt, mint a nagyok, és hát utána neki is elkerülhetetlen ;) ezen héten már érzékeli a fényeket is, és lassan eléri az egy kilót a súlya. ezt érzem ám én is!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tollpihe-domborka.blog.hu/api/trackback/id/tr81209094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása